PENGUMUMAN PENTING

JJom tambah saya sebagai rakan anda di akaun pemuka facebook baru saya, Rezza Khanafiah II. Segala pertanyaan masalah agama dan motivasi, perkongsian, rencah kehidupan sebagai pengganti laman blog ini. Banyak perkongsian di sana.

Terima Kasih (^_^)

Para Pengikut

Jumaat, Ogos 27

Hilang Intergriti Jangan Undang Mati







SUSAH
mahu betulkan persepsi manusia. Justeru dari cara berfikir yang berbeda tersebut melahirkan pelbagai reaksi yang sering kali digambarkan sebagai cemuhan, sindiran, makian. Susah bukan apa, semuanya bersifat emosional bukan lagi sebuah rasional.

Risau baca sisipan Kosmo Online semalam. Sikap sambil lewa menantijahkan kesan begitu hebat.

Bazar Ramadhan.

Bazar Ramadhan tidak lagi tempat selamat melampiaskan nafsu makan kerana hilang intergriti para penjual. Kadang-kadang bila dalam serba mahu segera, mahu kaya segera, makanan pun jadi segera.. kebersihan tangan, kebersihan ikan, ayam dan udang tidak ambil kira, maka tidak hairanlah kalian telah mengajak kami MATI segera. Minta jauh mati dalam su'ul khatimah walaupun kalian sempat bersyahadah.

Adakah semua ambil kisah?

1 komentar:

Nur Fansuri~ berkata...

Perlu ambil kisah. Adalah lebih senang dan selamat jika kita memilih untuk mengimrahkan dapur sendiri. InsyaAlah, kebarangkalian mendapat bencana makanan amat rendah. Malah dapat juga berjimat cermat.

Catat Ulasan

 

LAMAN WACANA MINDA

PENGUNJUNG SEMASA

Egypt Top Blogs

BANTUAN DANA SYAQAH

LALU LINTAS SEMASA

BUKU TERBARU

Dapatkan segera di BKAN masing-masing, dan DPM di seluruh Mesir...

Minda Dewasa Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal