PENGUMUMAN PENTING

JJom tambah saya sebagai rakan anda di akaun pemuka facebook baru saya, Rezza Khanafiah II. Segala pertanyaan masalah agama dan motivasi, perkongsian, rencah kehidupan sebagai pengganti laman blog ini. Banyak perkongsian di sana.

Terima Kasih (^_^)

Para Pengikut

Ahad, Julai 18

Pengumuman: Berita Baik Buat Teman





BERITA baik kepada para sahabat baik perubatan mahupun pengajian Islam di seluruh Mesir, kalian bisa memperolehi buku terbaru saya; Melakar Pelangi Cinta (MPC) di Dewan Perwakilan Mahasiswa (DPM) masing-masing. Khabar ini saya perolehi daripada pihak pengurusan pemasaran memberitahu saya tiga hari lepas, dan kini baru sempat saya memaklumkan kepada kalian. Baru-baru ini saya menerima banyak aduan kesukaran para teman yang berada jauh dari Kaherah untuk mendapatkan buku tersebut, memandangkan sekarang musim cuti panjang dan ramai yang akan pulang bercuti, terutama pelajar perubatan maka permintaan untuk mendapatkan bahan bacaan bermanfaat tinggi.. jadi pihak pengurusan amat peka hal ini, di samping masing-masing sibuk dengan pelbagai program yang perlu didahulukan.

Di atas kesulitan sebelum ini amat dikesali. Dan saya bagi pihak pengurusan Janub Saina’ memohon maaf di atas kelewatan ini.

Moga kalian memperolehi manfaat daripada hasil tangan saya ini.

0 komentar:

Catat Ulasan

 

LAMAN WACANA MINDA

PENGUNJUNG SEMASA

Egypt Top Blogs
Topblogs @ iLuvislam

BANTUAN DANA SYAQAH

LALU LINTAS SEMASA

BUKU TERBARU

Dapatkan segera di BKAN masing-masing, dan DPM di seluruh Mesir...

Minda Dewasa Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal