PENGUMUMAN PENTING

JJom tambah saya sebagai rakan anda di akaun pemuka facebook baru saya, Rezza Khanafiah II. Segala pertanyaan masalah agama dan motivasi, perkongsian, rencah kehidupan sebagai pengganti laman blog ini. Banyak perkongsian di sana.

Terima Kasih (^_^)

Para Pengikut

Sabtu, April 6

Buku Setia Sampai Syurga 2013

 Kulit buku muka depan




Alhamdulillah, buku terbaru saya yang dinantikan selama ini telahpun terbit selepas tidak sampai dua bulan buku Menjadi Hamba Allah berada di pasaran. Buku Setia Sampai Syurga merupakan naskhah yang merakamkan tentang realiti kehidupan dan perhubungan antara manusia. Genre Motivasi Cinta dan Rumah tangga ini menyentuh secara terperinci perhubungan sesama manusia berlandaskan tuntutan syariat. Ianya agar sebuah cinta yang disemai ialah cinta yang benar-benar ingin meletakkan akal di hadapan dan mengelakkan sebarang penyuburan nafus syahwat.

Buku ini membahaskan tiga generasi utama dalam sesebuah hubungan manusia. Generasi pertama melibatkan golongan muda-mudi, generasi dewasa selepas bernikah dan generasi selepas berkeluarga. Masih mengekalkan konsep penulisan santai, disulami bersama ayat suci al-Quran dan al-Hadith sebagai pelengkap hujah yang dikemukan. Tidak lupa, diselitkan juga kisah-kisah benar dari sirah para Nabi, solefussoleh dan pengalaman seseorang.

Buku ini boleh didapati di mana-mana kedai buku di seluruh negara dan MPH selepas Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2013 (PBAKL 13). Nantikan pelancarannya di PBAKL 13 ini, bermula 26 April 2013 hingga 5 Mei 2013. Buku terbitan Must Read SDN BHD ini tidak akan mengecewakan para penggemar buku motivasi dengan sentuhan layout dan design kulit buku yang sungguh osem.

Jom dapatkannya!

Untuk maklumat lanjut dan semasa, boleh ikuti saya di laman sosial facebook dengan add atau follow saya di akaun pemuka; sila klik ---> Rezza Khanafiah 




Kulit buku sudut penuh
 

LAMAN WACANA MINDA

PENGUNJUNG SEMASA

Egypt Top Blogs
Topblogs @ iLuvislam

BANTUAN DANA SYAQAH

LALU LINTAS SEMASA

BUKU TERBARU

Dapatkan segera di BKAN masing-masing, dan DPM di seluruh Mesir...

Minda Dewasa Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal