PENGUMUMAN PENTING

JJom tambah saya sebagai rakan anda di akaun pemuka facebook baru saya, Rezza Khanafiah II. Segala pertanyaan masalah agama dan motivasi, perkongsian, rencah kehidupan sebagai pengganti laman blog ini. Banyak perkongsian di sana.

Terima Kasih (^_^)

Para Pengikut

Selasa, Jun 5

Jom Tambah Rakan Di Facebook Saya

Assalamu'alaykum wbt.

Apa khabar semua para sahabat saya di lama blog puteraazhari? Didoakan kalian sentiasa sihat dan baik-baik hendaknya dan di dalam kehendak-Nya. Sudah lama tidak menulis di ruangan ini kerana kekangan masa. Ditambah pula terdapat medium yang lebih efektif untuk menyampaikan dakwah.

Tidak menafikan laman blog telah mengangkat nama saya dua tahun lepas. Daripada dua tiga orang yang setia mengikuti perkembangan penulisan saya sehinggalah ratusan pengikut. Terima kasih di atas sokongan kalian.

Kini saya banyak menghabiskan masa untuk menyampaikan maklumat, perkongsian, luahan, dan dakwah di laman pemuka Facebook. Jadi saya dengan rasa rendah diri kepada semua followers yang add blog ini sebagai pautan kepada blog kalian, silalah add saya di akaun (acc) facebook baru saya; Klik di sini > Rezza Khanafiah II

Semoga kita dapat sama-sama berkongsi ilmu dan memperolehinya dalam kadar yang lebih cepat dan berkesan.

Jazakumullahu khairan al-Jaza'

Nota: Tolong sebarkan kepada rakan-rakan yang lain. Thanks ^^

0 komentar:

Catat Ulasan

 

LAMAN WACANA MINDA

PENGUNJUNG SEMASA

Egypt Top Blogs
Topblogs @ iLuvislam

BANTUAN DANA SYAQAH

LALU LINTAS SEMASA

BUKU TERBARU

Dapatkan segera di BKAN masing-masing, dan DPM di seluruh Mesir...

Minda Dewasa Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal